четвер, 8 грудня 2022 р.

Гарбуз і рушник

На цей Хелоуін я згадала, що торік починала хелоуінську дрібничку, і не дошила. А вже минув рік! Дизайн такий маленький, мені стало соромно. Буквально, там було вишито менше половини, я навіть приготувала бісер заздалегідь, ще 2021го року, і успішно про нього забула. Підбирала бісер наново, а потім десь у лівій бляшанці знайшла торішній підбір, і так здивувалась... У листопаді я дошила "гарбуз", от хвалюся.

Вишито на звичайній чорній канві, нитки DMC і CXC, бісер Presiosa. Ґудзик з моїх запасів. 

Я не вишивала з 24 лютого. 

І мене видалили з вишивального чату у Телеграм, бо я мало там писала про саму себе. Не про вишивання, а саме про себе. Спочатку я здивувалась і обурилась, а потім подумала - адже якщо мене знову допустять у цей чат, мені доведеться про себе розповідати, а я такого не люблю, вибачте. Такого правила раніше і не було. Тому я вирішила не проситися туди знову, і якщо подумати, старі-добрі вишивальні форуми і новомодні ютуб-канали мені більше до вподоби. А ще я зовсім забула про інстаграм. 

Знаєте, хочеться почати якесь таке цікавеньке вишивання, а що - не знаю. Що я обіцяла родичам і подрузі? Ні, не картину... тобто я її ніби як обіцяла, але я жадібна до своїх вишиваних картин, дуже. Я обіцяла візерунчаті нашивки на готову хлопчачу сорочку (щоб зробити з неї типу вишиванку), я обіцяла маленький рушничок на великодній кошик. І я вже який рік сама собі докоряю через те, що не маю своєї вишиваної сорочки. А ще я хотіла яскравий великий рушник, бо великого рушника з ластівками я подарувала, і мені хочеться щось таке саме - або й краще. А поки я міркую, я вирішила розпустити новий рушник, там буквально крапелька вишита, але все діло стало на місці як укопане ще кілька років тому. Просто мені не подобається колір нитки, її товщина, товщина самого полотна. Нитка занадто товста, та це було б нічого, якби тканина не була така тонка, що крізь неї просвічують мої пальці і протяжки з вивороту. Доведеться пошукати якесь інше полотно, бажано цупке конопляне або лляне, а де його шукати... Якщо працювати з тим, що маємо, то на моєму полотні можна вишивати хрещатиком і робити мережки. Рушникові шви - ні :( 

Розпускаємо.


4 коментарі:

  1. Я влітку почала буковинську вишиванку для себе. Залишилось небагато, але потім стала плести шкарпетки для ЗСУ і вся вишивка зупинилась.

    ВідповістиВидалити
  2. Щось ссилка не получається. І видалить не можу. Коротше- канал називається "Просте Життя" відос- "Моя буковинська сорочка"

    ВідповістиВидалити