вівторок, 5 березня 2024 р.

Лялька 90х з обличчям 60х.

 Коли я вже десь виставляю фото, то виставлятиму і тут. Гуртом так би мовити.

Ноунейм лялька, вірогідно 90ті роки. Цікава.

Без широкої посмішки...
Кажуть, що личко на молді Трессі 60х років. (нагадую, молд - це форма відливки голови). 


По всьому видно, що це китай китайський. 
Не знаю, чи рідний одяг, продавці у 99% випадків нічого такого не знають. Вони знають тільки слово "барбі". Інколи знають слово "колекційна", і часто називають цим словом усе підряд. Чим менше продавці знають, тим навіть краще... Одяг я підремонтувала, ззаду вшила застібки. Пояс і взуття - з моїх запасів. 
Мейк кривуватий (особливо губи - поїхали кудись вбік). Волосся багато, ціла грива. Воно все  засунуте у один широкий розріз над чолом. Боязно розчісувати. 


Все інше - епічна залисина.


Ззаду шиї виглядають поліетиленові стрічки, я так розумію, вони тримають волосся. Мабуть колись вони були червоні, а з плином часу пофарбували потилицю.

Тіло - дутень.


Розмір ніжки Попелюшковий.


У мене якраз були ноунейм кросівки, всередині яких просто не було місця для стандартної барбі-ноги. Не знаю, від кого вони, а цій дівчині підійшли. 

Такі підробки продавалися під різними іменами, але я не знаю, під яким йменням була саме ця. Я просто не знайшла у інтернеті дівчинку з таким довгим кучерявим волоссям.


Назвала її Женев'єв. Мені вчувалося, що це француженка. Але при погляді на неї ім'я згадувалось занадто довго. Отож переназвала. Тепер це Жозефіна.

Немає коментарів:

Дописати коментар