суботу, 30 листопада 2019 р.

Процеси

Осінні місяці були карколомні і метушливі. Багато процесів, і вишиваних і не зовсім, декотрі можна взяти і довести до завершення якби знати як саме.
Згадалося, що в мене мало шапок, я минулоріч почала  ще одну, закинула; віднайшла її і завзято продовжую!

По шапчині видно, що в'яжу рідко. Хочеться іще рукавиці і шкарпетки, і всяку іншу дрібноту.
Жовтень був гарненький:


Листопад наче у тій Англії: дерева вже голі, трава зелена!

Сонце. Тумани. Мороз. Тумани.
І тепер все сіре, і вічні сутінки з рання до вечора. Навіть не хочеться фотографувати це буро-сіро-бліде видовище.

Голландський семплер завис на етапі літер...Почала я вишивати голландську абетку, і зупинилась. Раптово. Бачте, я ще ніколи не вишивала іноземної абетки. 
Sampler cove "Double dutch"
Візерунки вишиваються як є. А написи.. Кортить вишити свою абетку. Кириличну. Я її намалювала і приміряла.
По-перше. Вона не влізе вся. Вона у півтора рази довша за голландську. Нам дані три рядки, туди влізають літери від "А" до "У". Це можна пережити, мабуть.
По-друге. Голландський варіант містить дуже вдало розташовану W, яка хизується собою посеред нижнього рядка, симетрична і широка, як корона. У кириличному варіанті немає нічого схожого.

Літера Ж могла б чудово грати цю панську роль, якби була в центрі рядка. Хіба що ... розмістити літери хаотично, зрушити порядок. Цього не хочеться - вийде не абетка, а юрба літер без змісту. Я пробувала такий варіант також.
По-третє. Я взагалі невдоволена з цього кириличного алфавіту. Б В, Г Ґ, И Й, І Ї, Ш Щ дуже схожі, часто стоять поряд, і це робить абетку грубшою на вигляд. Якщо порівняти, то у голландському варіанті кожна наступна літера відрізняється від попередньої , їх не сплутаєш, вони наче клумба з квітами: синя, жовта, червона, зелена, рожева. Мій варіант неначе отака клумба: червоний, блакитний, синій, зелений, світло-зелений. Щоб оце перестало дратувати, треба щоб написання схожих літер добряче відрізнялося.
Пробую це робити, мене не влаштовує. Дизайн стоїть.
По-четверте. Довелося звузити пару літер, інакше не поміщалися. Можна б зробити їх ширшими, такими як треба, але тоді на вишиванні поміститься ще менше літер ніж зараз.
По-п'яте. Візерунки голландські. Абетка кирилична українська. Чи пасують вони одне до одного? Пасують, якщо не знати що то голландське. Абсолютна більшість глядачів - не знатимуть.
Перший і останній пункти я подолала морально, а інші не можу.


Бузкова вуличка просувається приблизно як сонний равлик :( Зосталося 6 аркушів, один кутик. Небо і мішанина одинаків.
Натягла її на раму по-людськи і роблю наступний аркуш.
 Звільнила таким чином ще одні п'яльця. Вони мені якраз треба, щоб скоротити цю жахливу гору недошивок.

На честь осені не могла не почати що-небудь. На великий семплер рука не піднялась (бо ж у мене один лежить незавершений), вибрала осіннього примітивного  індика. Він давно мені подобався своїм хвостом у крапочках.
 Notforgotten Farm "Thomas"


Немає коментарів:

Дописати коментар