середу, 8 січня 2020 р.

Новоріччя

Вітаю з Новим 2020 роком і Різдвом Христовим! 🎄 Бажаю миру, добра, радості, веселих святкувань!
Свята проводилися скромно, я нарахувала три "ялинки".
На письмовому столі, маленька:
 На тумбі, досить величенька.
 І на підлозі, найбільша з ялинок та ще й "дворога" - насправді це дерево майже від самого низу розгалуджується на два стовбури-близнюки. Чітко видно 2 верхівки. 


А ще вона досить чудернацько фотографувалась :)



У грудні прийшов мій новорічний подаруночок, замовлений на алі. Короткодзьобі ножиці, я хотіла їх вже кілька років.

 Це ножиці №5 у моїй міні-колекції. Хутенько зробився  маячок-китиця, бо  темні ножиці люблять зливатися з диваном і робити вигляд, що їх тут нема.
Ріжуть нормально;  я залюбки обрізаю ними хвостики ниток  при вишиванні.
Шапка, як бачите, дов'язалась і чекає, коли випаде сніг...

 Можна підвести підсумки 2019 року у вимірі рукоділля.
Книжок не купувала. Що дивно. Зазвичай буває мінімум одна. У мене є стосик рукодільних книжечок, з деяких я нічого не рукоділю, але ж гортаю з задоволенням.
Ножиць купувала аж три штуки, і всі на алі... Це і так забагато, скажу я вам. Я вже тримаю себе в руках. Мабуть.
Наборів для вишивання не купувала взагалі. Це навіть добре, у мене і так хвостів як у Наруто :)
За рік почала і закінчила: 2 картини (це маааало), до колекції рукавичок додала ще  2 рукавиці, і оформила гольнички (правда, не добралася до них з фотоапаратом, тому ця жахлива розповідь буде згодом.. :)


З іншого боку, з усього того, що було почате у 2019-му,  дошите не все, а отже, виросли ще пара хвостів додатково :(  Це 1 незібрана нова рукавичка, недошитий рушник  і французькі жовті троянди.
Довгобуди з минулих років мало підросли...
Оздобила у рами: аж 4 картини! Це просто рекорд.  Днями на барахолці куплено ще 2 рамочки, ще одна замовлена  у багетні. Можливо,  цьогоріч оформлю ще більше?
А також, на додачу до всього,  зацікавилась ляльками. Барбі-подібними.
Отже результати вельми скромні, і плани на прийдешній рік, виходить , дуже великі.


Бажаю Вам здійснення всіх Ваших планів! 💫 🎅

2 коментарі: