середу, 16 вересня 2020 р.

Про хобі цього літа

Добривечір добрим людям!

Напишу про хобі сезону зима/літо-2020, про його масштаби. На дану хвилину я маю 19 ляльок. Сама жахаюся цій кількості. При тому, що одягнені-взуті лише третина з них, на дозвіллі достобіса часу читаю форум, а він якийся неосяжний, без кінця й краю.

Більшість моїх трофеїв формату 1/6, тобто зростом близько 30 см. Серед них 7 справжніх Барбі різних років випуску, 3 сучасних дісней принцеси, трохи барбіподібних аналогів, і одна підробка під дісней-принцесочку зростом менше долоні, повз яку я не змогла пройти, хоч вона зовсім іншого формату і до того ж дитина.

Трохи "герані". 

(Геранню бува називають світлини, зроблені телефоном. Але зараз це єдиний вихід. Фотик впав у кому.)

Це страхолюдство тільки-но принесене з базару, по ним це видно. Після тривалої перерви, після першої не-Барбі, я помандрувала до барахолки і повернулася з ними. Вдома я з великим подивом побачила на спині дівчини тавро Mattel. Це означало, що я таки купила Барбі! Із десять хвилин не могла повірити у це! Весь день ходила у нестямі. Це ж треба статися такому, що перша Барбі у житті не класична білявка, а смаглява, з русявим меліруваним волоссям, і під час купівлі ані продавчиня, ані я не знали, що це за така.

На щастя, існує каталог, за яким можна розпізнати випуски Барбі. 

 Моя - California Girl випуску 2004 року, з набором сережок і пристроєм  для створення дірочок у вухах. (фото з каталогу на ВК).

 Хлопець - Mike, найпевніше, з весільного набору Susy & Mike гонконгської компанії Creation & Distribution. (про нього буде пізніше).

Новоприбулі спершу купаються і дезинфікуються, я трохи завила дівчині волосся. Воно гарне на дотик, м'якеньке, значно краще за волосся Defa Lucy. Пригадала шкільні роки, вирізуючи з клаптів тканини тимчасовий купальник. У панни  фігура як у топ-моделі! Всі кінцівки можуть розводитися в сторони, коліна згинаються на прихованих шарнірах. У вухах по три дірочки для сережок.

Ці дірочки муляли очі, і замість в'язати кошерний купальник, я спробувала робити сережки.. Це я вперше мала справу з круглогубцями, практики грець ма, робила довго. Вуаля. "Перший млинець" вийшов не "нанівець". Мені подобається.

На жаль, дівчина має вади, властиві іграшкам, якими грались діти. (помальовані ноги). З часом я це виправлю, або знайду їй інше тіло. Назвала її на французький манер: Констанція. Можна Коко :)

Покажу ще дівчаток з 90-х років, яких купила слідком:

Це більш доступний, дешевший аналог Барбі на ймення Sandy. У моєї шкільної подруги була така: стояла у серванті в пишній сукні, виключно задля краси, і нею не гралися діти. Ці ляльки як правило мають яскравий  дискотечний макіяж за модою 90-х, через те їх інколи вважають вульгарними.

Комбінезон мого пошиття. Як бачите, тут я старалась більше, ніж з купальником :) Конкретно у цієї ляльки макіяж не дуже агресивний, та все одно вона нагадала одну героїню з мексиканського серіалу 90-х, назвала Ліонела.

З нею заодно ще одна барбочка, цього разу я майже одразу впізнала її, хоч і невпевнено. Класичне личко з реклами 90-х років, лиш трохи інакший макіяж. У каталогах її чомусь не знайшла. Можливо тому, що вона вироблена в Індії (підозрюю, це випуск виключно для індійського ринку). Основні країни виробництва Барбі 90-х років - Китай, Малайзія, Індонезія, Філіпіни.. А в Америці їх ніколи не виготовляли, хоч ясна річ, ми всі у ті часи вважали, що американська лялька робиться в Америці.

Згодом я її розпізнала як My best friend Barbie. Ну і вона знову смаглява, як і Коко! :) Нарекла її Колумба.

Перший рік у лялько-хобі - це період жадібного накопичення. Купується все симпатичне, до чого дотягнеться рука, і все мало. І то я не граю у них, майже не обшиваю, не вигадую сюжетів для фотоісторій, просто збираю зараз. Поміркувавши, встановила собі певний максимум  (20 ляльок), а тепер бачу, що мало. Не награлася в дитинстві. Далі буде..

Немає коментарів:

Дописати коментар