неділю, 31 січня 2021 р.

Січень місяць


Я це зробила, я його дошила, ура-ура-ура!

 Бузкова вуличка, 283 х 243 хрестика, авторська схема Lilit. Авторка ділилася схемою безкоштовно на вишивальному форумі. Схема розроблена за картиною  "Gloucester Lane" художника Melbourne Hardwick, що жив у Канаді (роки життя 1857-1916). Я дізналась це сьогодні, а до того вважала, що картина була створена принаймні у радянські часи, радянським художником, що тут зображені радянські дачі :)

Коли я дивлюсь на цю картину, то думаю, що праворуч світить сонце і дерева так духмяно пахнуть, аж співаєш від щастя... Там бузок, вишні, яблуньки.

Почала її 2015 року, у грудні. Бралась до вишивання нечасто, просто не випадало добре організувати такий великий (для мене) процес. На кінець 2016 го року вишилось зо три аркуші з двадцяти. 2017 року я полишала вишивальне хобі на декілька місяців (і тоді я зацікавилась печворком). Вуличка переходила з плану торішнього у плани прийдешнього року кілька раз, і стала завсідником у "планах на N-ний рік". 2018 року вишився другий нижній кут, вся нижня частина картини. Влітку 2019-го вишився третій кут картини!

Я пробувала її вишивати і так і сяк: на гобеленовій рамі, на п'яльцях, на рамі і п'яльцях водночас, на рамі повернувши на бік, на п'яльцях догори дригом. На рамі не призвичаїлась, на п'яльцях громіздка конструкція, натяг поганий. Самозап'ялювальні п'яльця Нурге купувались торік саме для неї. Вони правда допомогли!

2020 го року дуже сподівалась завершити все. У січні 2021 року дошила 4й кут, і лягла спати о третій ранку. Я дуже рада!

"Сиреневая улочка" (розробник схеми Lilit), канва 18ct, муліне DMC

 Вуличка була найскладнішим з моїх хвостів. І якщо це було тренування перед багатоколірками Golden Kite, то я впевнено провалилась. Наразі я не готова до багатоколірки (хоча її хочеться).

Покажу ялинки цього Нового року. Перша, на своєму звичному місці:

Попід нею красувалася "снігурка", іноді дві.


Bali Barbie (1993 року), і Sandra (орієнтовно 1990-ті роки). Окрім фабричних, я дала їм власні ймення. Аутфіти (одяг, взуття, аксесуари) - нерідні. Задум був у тому, щоб білявка Беатрізе  презентувала моду 60-х років, а шатенка Розіта - моду 90-х. 

А також незвичайне новорічне дерево (уроджене грошове дерево). Згодилися ялинкові прикраси бабусі. :)

2 коментарі:

  1. Іринко, вітаю! Чудова картина. Пасуватиме до будь-якого інтер"єру. І не бачу ніяких проблем з довготривалим вишиванням. Зрештою-це хобі, і треба робити лише те, що хочеться.

    ВідповістиВидалити