понеділок, 26 квітня 2021 р.

А Б В Г Ґ - рушник завершено!

 Як же болять руки, коли пробуєш гачкувати після довгої перерви! Востаннє я гачкувала кілька років тому: прикрашала великодній рушничок (про нього ще не писала). Нещодавно згадала, як же це робиться. Зробила кілька взірців.


Сподобався цей, квадратиками. Зроблено з ниток YarnArt Iris. 

Для повнорозмірного мережива взяла YarnArt Violet (клубочок 50г). Він більш матовий, і дужче скручений. Згодом виявилося, що мереживо з нього "твердіше", під час в'язання робоча нитка перекручується і плутається (можливо це через мій метод гачкування), і власне, саме мереживо трохи більше розмірами. Ірис і віолет можливо не дуже підійдуть для великих візерунків (результат буде гігантським), а от на візерунки до 15-20 елементів висотою - чом би й ні. 

 Я довго вагалась, перш ніж підрубити краї рушника. Туди пасувала би ще одна тонка візерунчаста смужка, там був для неї простір. На жаль, у мене вже скінчились нитки належного червоного кольору, ба більше, вони скінчилися по всьому місту. Останні два тюльпани нагорі шились аналогом, а він хоч і дуже схожий за кольором, проте ледь інакший. 

Праворуч вишито аналогом:

 Мимохідь знайшла цікаві синоніми для троянд: дуже чудернацьке слово "центифолія", що означає махрова троянда. Це ще цікавіше, ніж "рожа", чи не так?

Пров'язування підрубленого краю для подальшого приєднання мережива... Не люблю цей етап: хоч який гачок не бери, а все одно зачепиш плетіння тканини. Нитки YarnArt Canarias, вони тонкі і не кидаються в око. Хочу зазначити, що я абсолютно не спеціаліст у нитках для гачкування, просто так буде ясно, як робилося те, що зробилося..

Нарешті, лишається прив'язати саме мереживо, і здійснити деякі дрібні модифікації. Довгобудик завершено. 

Ось він, чепурун:

Підозрюю, що не вмію прасувати мереживо як слід, і поки що не знайшла, як саме і коли саме це треба робити.  

Хочу пояснити оту велику гарну літеру, схожу на карлючкувату М, що красується над абеткою. Насправді це стародавня Ж. Я взяла її з книжки "Полотняний літопис України" С.Китової. Книга була видана накладом 500 примірників, її важко знайти у паперовому варіанті. Я палко бажаю автору перевидати цю книгу у великому форматі, з великими кольоровими світлинами і гарним накладом. Цікава книжка. Так починається розділ, присвячений написам:

У книзі надаються приклади рушників з цією літерою і висловлюється припущення, що Ж означає "життя", "жити". Щоправда, я не знаю, чи вишивається Ж у рушниках на ікони. Можливо,  мій занадто життєрадісний для цієї мети. Хто зна.

Рушник вже вирушив до інших хазяїв. Бажаю йому дуже-дуже довго прикрашати собою приміщення і тішити очі!



1 коментар: