неділю, 28 березня 2021 р.

Квітки

Се моя нова гольничка-магніт. 

У серії Мілл Хілу "Beaded Pin Pillow" 6 подушечок, я вибрала Vintage Rose. 

Тканина - фарбована Лінда, муліне DMC, бісер чеський.

Збірка відрізняється від біскорню і звичайних подушечок для голок. Спершу вишивається все: і квітка, і бісерна кайма, а лише потім треба зняти роботу з п'ялець, обрізати на певній відстані від вишивання і робити  подушечку з допомогою потаємного шва. Не треба пришивати задник окремо, не треба біскорнюшних швів. Треба заздалегідь прочитати інструкцію, обов'язково. Особисто я вперше робила подушечку таким способом. 

Вигляд ззаду:

Всередині - синтепон і магнітик. Подушечку можна причепити на вишивальний процес з допомогою другого магніту, і тицяти в неї голки - або просто класти на неї, за бажанням.

 

Рушник підріс ще "на голову".

Примірка на картину підходящого розміру показала, що все полотно понад тюльпанами буде у густих складках, тож немає сенсу нарощувати візерунки вгору надалі - все одно їх майже не буде видно.

Я вже побачила, що у цьому рушнику я не передбачила бережок знизу, притаманний рушникам подібного типу.  Втішаю себе, що він "кілковий", тобто декоративний. Хоч з самого початку вважалося, що він призначається для оздоби ікони, але можливо його застосовуватимуть інакше (я цього певна), і я намагалась зробити його більщ-менш універсальним.

Далі буду дописувати літери, цифри і таку всяку дрібноту. І треба розкішне гачковане мереживо знизу.

3 коментарі:

  1. Подушечка дуже мила. Я все розглядаю з точки зору моїх традиційних новорічних іграшок. З роками весела гра з подарунками на НР саморобних іграшок перетворилась на тяжку і нудну повинність. Не знаю як це все припинити. )))
    Рушник у тебе шикарний !!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую!
      Наталко, то й перестань робити цю повинність! Відбрешися як-небудь :)

      Видалити
  2. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити