неділю, 1 січня 2023 р.

Новий рік

Вітаю всіх нас з Новим Роком ! 

Бажаю нам блискучої перемоги над мудилами загарбниками і міцного здоров'ячка! Я вже давно хотіла поставити цю ілюстрацію на 1 січня. Вона з книжки-календаря "Дванадцять місяців" на 1991 рік. Колись були такі, щороку різні. Можливо, і зараз є. Але у старих видань свій шарм.

У нас немає снігу, погода плюсова. У англійців є термін "зелене Різдво" і "біле Різдво", а у нас "сірий новий рік".  Наша новорічна ялинка з пластику, менше метра висотою. На жаль, ми не робили олів'є, я його люблю, та якось відклали на пізніше, а зробили холодець та смажену рибку. Електричне освітлення працювало :)
Знаєте, як виглядає мія ідеальна новорічна ніч? Невеличка ялинка мого зросту, прикрашена скляними прикрасами, дощиком і шоколадними цукерками, цікавий новорічний фільм на екрані монітору (наприклад "Один вдома"), диван, і столик з чаєм і тортом. І камін, бажано. Камін хочеться у будь-яку пору року. Просто спокійнісінько сидіти біля ялинки і пити чай. 

У коробці лежить розпочате нове вишивання.  Навіть два. Замість того, щоб закінчити довгобуди - два нових процеси, совість у мене є? І там же лежить шмат канви на третій процес. Мабуть нема у мене совісті.

Немає коментарів:

Дописати коментар