понеділок, 6 листопада 2023 р.

Індик Томас. Обрамування.

 
Оформився Томас кількарічної давнини. Ондечки у кутку вишитий рік закінчення. Я вважаю такі події рівнозначними кінцю вишивання. Робота народжується двічі : коли я її дошила, і коли вставила у раму/зробила з неї прикладну річ.
Якщо зважити на те, що у проміжку між першим і другим робота вилежується у шафі роками, не показується перед очі, не бачить сонячного світла, то як не оцінити її "вихід у люди".



Я неодноразово видивлялася готові рамки до цього індика, розміри у нього майже стандартні; у іноземних, а особливо у американських блогах взагалі можуть запхнути вишивання у будь-яку рамку, в яку влазить сюжет. У мене навіть є одна така, де між вишитою рамкою і багетом буквально 1мм. Ця трохи більша. :)
Також я намагалася пофарбувати дерев'яну раму А4, що лежить у запасах роками, і змайструвати паспарту з тканинним покриттям; що казати, тканина мені не далася, і було зіпсовано багато нервів.
Буде у сільському стилі. Якраз для примітивів.

Світлини були зроблені влітку, зараз навулиці зовсім інша палітра. То я, ледащо, відкладаю публікацію до нескінченності, а потім така: а хіба я це не виклала?


Notforgotten Farm "Thomas"

Для себе я відкрила слово "обрамувати". Воно дійсно існує, а не я його вигадала, хоч я і справді його вигадала а потім полізла у словник перевіряти. А то я все думала-гадала, чим би замінити слово "оформити", яке ріже мені вухо. "Обрамувати", "обрамування", "обрамований".  Чудово. Не треба "вигадувати велосипед", все вже існує, і то давнісінько.

Немає коментарів:

Дописати коментар