вівторок, 17 жовтня 2017 р.

Наполеон з малиною



 Зробилась дуже рідкісна справа, а саме - я вдягла вишивку у раму. Треба це робити хоч би раз на півріччя, бо мене совість картає за рулон неоформлених вишивок у шифоньєрі.
Наполеон з малиною з книги Véronique Enginger "Douceurs & gourmandises au point de croix". Побачила його у когось з блогопанянок майже три!!! роки тому, слина потекла, промовила "ОООООО......!!!" .  Коржики, заварний крем, солодка малинка, м'ятні листочки.... Блюдечко мальоване...
Відрізала шмат темного льону, купованого у крамниці "Мережка", зібрала нитки DMC, почала...


Думала, що воно розмірами як велика тарілочка, але весь тортик легко помістився у п'яльцях, тому це швидше блюдечко. Малина за розмірами майже як справжня.


Блакитні кутики було вирішено вишити трохи інакше, ніж у книзі, бо там дизайн явно прямокутний, а я захотіла квадратний. Напис французькою "Millefeuille aux framboises" взагалі не вишивала. Він не влізав у мій умовний квадрат.


Після вишиття пролежав тортик більше двох років захований у рулончик... Нещодавно залізною рукою придавила жадобу, і пішла замовляти 1-2 рами для пари вишивок. Тортик був претендент номер перший. Заплуталась у різноманітті коричневих багетів. Відкинула варіянт з блакитним багетом, бо з блакитною рамою блакитне блюдце і трояндочки загубляться. Радісно вибрала рожевий багет.


Мені здалось, що рожевий добре личитиме малині.
Паспарту взагалі не захотіла, з самого початку. Картина невеличка, але все одно "смацьненька". Така собі маленька радість :))


Це я фотографувала прохолодного ранку, коли сонце ще не піднялося високо, а у садку якраз зламалась одна гілочка жоржини. Цей кущ вже давно цвіте, коли інші тільки розгортають першу квітку.



Повісити хочеться у своїй спальні. Біля майбутньої полиці : - >








Немає коментарів:

Дописати коментар