суботу, 25 листопада 2017 р.

The Cricket Collection , "Not even a mouse" mitten - рукавичка


Моя вишивальна совість легшає з кожною оформленою рукавичкою. Знову  The Cricket Collection , мій рукавичковий фаворит.  Особисто я відразу вирішила, що це хом'як. Він такий вгодований, і кумедна мордочка мидзата-щоката :) Як і його рукавичкові товариші, він  пролежав у коробці пару років незшитий. Зараз там лишилась тільки одна недо-рукавичка, і це дуже добре, що вже одна, а не чотири.
Канва Gamma 14ct, нитки збірні - DMC, Аriadna, Кіровські.. Чеський бісер.
Давно, коли я якраз вишила цього героя (а також ще одну, ніжну рукавичку),  стався казус з нитками.


Чомусь вийшло так, що зелене тло зливається з бантом за вушками хом'ячка. Бант майже не видно! Журба та сум.. Виробник рекомендує вишивати задній фон чудовим мінливо-зеленим овечим шовком, а для тих, у кого в скрині немає цього шовку, пропонує бленд двох номерів DMC. Я вишила цим блендом, і вийшло те що вийшло... Якесь "можливо зелене", "рябе" і незрозуміле. Довелось випорювати, перешивати своїм підбором. Як я можу лишити  героя без святкового бантика?
Позаду рукавиці - тканинка невідомого походження з моїх  запасів. На ній ніби квітнуть зимові троянди, як у оранжереї.


Назва  рукавички "Not even a mouse" здалась мені  дивною. Я подумала, що це рядок з якогось віршика або пісні. Цей рядок знайшовся у вірші  "Twas the Night Before Christmas”  американського письменника Клемента Кларка Мура.  Вперше вірш було опубліковано далекого 1823 року. Про що він? Про ніч напередодні Різдва. Про веселого червонощокого ельфа, і сани, і вісім оленів, подарунки у лантусі і різдвяні шкарпетки над каміном. А у перших рядках вірша згадується мишка:

Twas the night before Christmas, when all through the house
Not a creature was stirring, not even a mouse.

Тобто, у ніч перед Різдвом у будинку западає така сонна тиша, що навіть мишка не порушує її... Це одна з найулюбленіших різдвяних казок у Америці, вона вплинула на формування сучасного образу Санта-Клауса, такого, якого ми знаємо зараз. До того це уявлення було досить-таки туманним.  Я не знала про цю казку - до цього року.
Вже не вперше  незрозуміла назва чи таємничі написи змушують пошукати, що дизайнер мав на думці? Виходить,  рукоділля також збагачує і мої літературні обрії.


The Cricket Collection , "Not even a mouse" mitten
 Не можу знайти хоч якихось відшивів цієї рукавички, може не там шукаю. Хом'ячок такий кумедний. Рожеві вушка, рожеві лапки. Носик також :) Видно, що цей пан  гарно повечеряв у теплій хаті, і зараз тримає лапками десертну ягоду-журавлину, тому мордочка така добра і задоволена. 
Тут просилось зовсім мало бісеру, лише трошки малесенького скромного мерехтіння. Навіть пішла у крамницю і купила малиново-ягідний бісер, він був дуже гарний, але зрештою вибрала інший, рудуватий, як сам хом'ячок.


4 коментарі:

  1. Ирина, вчера нашла этот ваш пост (пока искала отшив этой варежки) и залюбовалась!!! Какая же она красивая у Вас получилась!!!!! просто Чудо!!!!! я тоже ее очень хочу вышить в свою коллекцию, оставлю на январские выходные :)

    ВідповістиВидалити
  2. Елена, спасибо!
    Этот хомяк очень умилительный, я не смогла пройти мимо :)

    ВідповістиВидалити
  3. який хомячок, мені таку тоже треба, я напевне буду збирати колекцію тих рукавичок, дуже милі получаються

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Він такий потішний :) Рукавички такі різні, хочеться то одну, то іншу, без колекції мабуть не обійтися :))

      Видалити