неділю, 10 грудня 2017 р.

Передзим'я

 У нас на календарі ніби зима, а навулиці пізня осінь: все якесь сіре, небо заткане товстою  хмарною ковдрою, тумани. Це нагадує книжку Туве Янссон "Наприкінці листопада", задумлива така, пізньоосіння книжечка, одна з моїх улюблених, незважаючи на те, що події там відбуваються приблизно у таку погоду, як зараз. Не хочеться виходити з хати, у інтернеті стільки смачних блогів з семплерами, що просто рай для очей.. І хочеться багато всього, як можна вибрати лише один? У мріях про всі ці скарби шила свого "лонгдога".

Long Dog Samplers "Tyler's Lion"

Мені тут в усіх блоках ввижаються будяки. Подекуди вони у оточенні троянд. Лев ще заздалегідь завдав мені трошки клопоту, бо я хотіла  зробити  його світлим, так би мовити силуетом. ( у вельмишановного Гаррі Тайлера було рядно і з таким левом). Я зробила приблизний вигляд картини з світлим левом, подивилась на неї: лев з головного героя став другорядним персонажем, тож той варіант було не схвалено... Сумно зітхнула, та й вишила все по схемі, ба вже навіть тулуб з недошитою головою виглядав дуже благородно, а коли з'явилась велична голова, їй знайшлось королівське ймення Річард, і чесно, мені вже все подобається. :)
Дивно, коли вишиваєш, і це просто перед очима, хрестики здаються чи затягнутими, чи кривуватими, а на фото вони ввижаються досконалими.
Цей квадратний блок з шипастим будяком дуже гарний,  я пам'ятаю, що вишивала його під  голлівудський вестерн "Річка, з якої не повертаються", і оці кривульки та шипи нагадують мені Мерилін Монро з білявими косами, її співи під гітару, і мандри бурхливою річкою, на плоту, повз ліси з індіанцями і шукачами золота.


Тепер, після того як завершений "другий поверх" картини, треба зробити перерву. Перш за все я накинулась на нехрестикові техніки, взяла до рук свій чорновик і потренувалась:


Вишивала з фотографії, ніби  вгадала шви. Якби це зробити на тонкому льоні, всередині серця було б  мереживо з  великих дірочок. На двонитці великі не зробиш, вона занадто цупка. Мереживо - це безумовно не її призначення.
Роздуми "а що б таке почати старовинне і прегарне" дуже приємні. Семплери.. голландські, американські, англійські, старовинні,  з будиночками, квітками, лебедями, біблійними текстами, з вітрильниками і великими мереживними літерами, маленькими чоловічками, з  широкими ламаними гілками , квакерами, різноманітними цікавими стібочками, вишиті шовком ... Бачите, я в цілковитій розгубленості. Пребираю їх, як великі цукерки у кришталевій цукерниці.

Немає коментарів:

Дописати коментар