понеділок, 29 січня 2018 р.

Волання новенької квілтерки, у якої не шиє машинка

Якось дуже повільно просуваються мої ковдри, та успіхи однак є:


 Зшився, майже повністю руками, блок  "Висхідна зірка" (блок №2 спільного проекту "Блакитне диво"). Я, звісно, сама попідбирала тканини, у квілтерів це головна і майже невід'ємна забава :) Блоки, зшиті з різноманітних клаптиків, виглядають неймовірно затишно  і яскраво посеред зими, на тлі білих кучугур чи старих будівель. Можна просто дивитись, милуватись, і радіти.

СП "Циганка",  сегмент 1

Також готовий перший сегмент спільного проекту "Циганка". Зшитий повністю руками. Мені самій  важко віриться, що я його змогла доробити. Добра людина з файного Києва подарувала мені пакет тканин, і я їй дуже-дуже вдячна за це, бо своїх тканин у мене якось не дуже багато :\ Ну я ж початківець, звідкіля у мене будуть лантухи їз залишками від попередніх проектів? Та нізвідкіля.
Але шити без швацької машинки такі великі сегменти...
По-перше, я стерла лак на нігті великого пальця  лівої руки. Там, де ніготь треться об голку, коли я виводжу її з тканини. А коли стерся лак, то почав стиратися  ніготь. 🙈 Мені від самої думки про це вже зле.
По-друге, виявилось, що зшивати півдоби купу стрічок докупи - це якось дуже довго. Там же прямий шов, машинкою його раз-два, та й гуляй царівною.  Деякі швачки вже цілий топ встигли зробити. А я  плетусь у самісінькому хвості всього гурту.
Та і стібки не ідеально рівні виходять. Багато методів шиття недосяжні. Наприклад,  швидкісне шиття, адже там треба мікроскопічні стібочки. Аплікації. Шиття по паперу теж далеко за небокраєм.

Отже, після закінчення першого сегменту "Циганки" звернула дуже пильну увагу на нашу чомусь неробочу машинку. 
Вона обриває верхню нитку вже через кілька стібків. Нитка обривається десь внизу, під поверхнею столика. Мама каже: треба шити на машинці, і вона сама по собі прийде у норму. Читаю інтернет-поради майстрів.  Звертаю увагу, що у шпулькотримача  сколотий бік. Може доведеться купувати новий? Ото катавасія буде... Майстер у інтернеті каже: це не впливає на обрив нитки. Причина обриву якась інша... Тато каже: їй вже нічого не поможе, легше купити іншу, б\у. Мама каже: не лізь туди, от через пару місяців може запросимо майстра коли тобі так треба. Лізу з ліхтариком дивитися, як воно там внизу працює. Мама: не лізь туди, все одно не виправиш! Кажу: та все одно ж будеш майстра запрошувати, так яка різниця? Мама: ну роби що хочеш. Виявляю, що голка дуже треться об човник, аж із скрежетом. Тепер зрозуміло, де саме обривається. Але чого голка так близько до човника?  Дивлюся відео по інтернету про ремонт машинок. Читаю на різних сайтах причини обриву нитки. Може, голка невірно закріплена? Вранці заміняю голку на нову, звертаю увагу яким боком встромляю, чи до упору, закріплюю. Шиє без обриву! О.... То причина була в тому, що голка була встромлена у голкотримач не до кінця! Через це вона стала ніби довшою, ніж треба, і чіпляла нижні механізми.  Яке щастя, що не треба розбирати оті механізми внизу, з викруткою у руках. (Я вже не кажу, що зекономили два місяці часу, і платню за послуги майстра по ремонту). Всього лише голка...

СП "Лазурное чудо"  (блок №2 "Восходящая звезда")
Висхідну зірку я дошивала вже з машинкою.. Кутики і сходження швів все ж доводиться поки що підшивати руками. Машинкою не так точно виходить.
Тепер роблю другий сегмент "Циганки".
Як багато подій у хронології рукоділля...
А навулиці - купа снігу!




Немає коментарів:

Дописати коментар