пʼятницю, 9 лютого 2018 р.

Ковдра росте.


Зроблено вже три секції "Циганки". На секцію 1 я витратила приблизно 11 діб (шита вся руками), на секцію 2 витратила 10 діб (трохи шила руками, в основному -машинкою), на секцію 3 витратила тиждень. Набираюсь досвіду. Виробляються зручніші алгоритми. Наприклад, вночі, коли всі сплять, можна підбирати кольори, малювати ескізи, розкроювати клаптики. Вдень чи увечері, коли навколо метушня і всі роблять якісь свої справи, можна все це зшивати, прасувати. На рукав швацької машини зроблено і надіто "комірець" для булавок, на голкову пластину наклеєно малярний скотч на відстані чверть дюйму від голки, для зручного регулювання припусків. Різачки замість ножиць. Я не швачка. Мабуть скоро нею стану.


Синьо-зелений блок з метеликами, у секції №2 - один з моїх улюблених. Дуже подобається. Він здається таким рівненьким і довершеним.  Я носилась з ним по хаті і всім показувала, який він гарний :)  Хочеться повісити його у рамочку на стіну, з підписом "я його зробила". Деякі блоки такі гарні самі по собі, що мені шкода робити з них ковдру.

СП "Циганка", секції 1 і 2

Великий жовто-червоний рубін - найважчий. Цей блок називається "Першинг". Схожий на коштовний камінь, а коли  підійти до нього з лінійкою у руках, він виявиться дуже кривий... Перша причина цього полягає у тому, що я використала тканини, які не підходять для печворку, не зберігають жорстку форму, не слухаються. Але кольори гарні. Друга причина - незручна для мене збірка блоку. Зараз, коли я пробую  шити блоки по паперу, я розумію- треба було майже весь його шити по паперу, новачок занадто неуважний і неточний, коли шиє його просто з квадратів і трикутників.
Думка про те, що треба зшити якийсь там дорожній органайзер для вишивання, вже не лякає. Тепер, після цих блоків, органайзер здається досить простенькою річчю. :) Аби знайти на нього час...


А це просто ще один улюблений блок, з секції №1  :) Світлий ромбик з квіткою, червоні кутики, темна рамка. У кожнісінькій секціїї є свої улюбленці.


У  секціїї №3 це  біло-помаранчевий блок вгорі. Дуже милий.
Припускаю, у когось "Циганка" робиться із залишків та некондиційних блоків, а у мене "Циганка" навпаки, лишає після себе купу залишків та зайвих блоків. Для кожного сегменту я роблю на 1-2  блоки більше, ніж треба (то розміри не ті, то кольори),  кількість невикористаних блоків постійно збільшується. Вони стануть у нагоді пізніше. Один такий  я забракувала у сегменті №1,  згодом він чудово вписався у сегмент №3.
Якщо порівняти між собою вишивання і печворк, то вони відрізняються не тільки методами і зовнішнім виглядом, а й характером... Вишивання- це таке медитативне заняття, одну картину вишиваєш часто місяцями, сидячи на канапі зо три години підряд у одному положенні, майже не рухаючись, аж доки не заклякне шия чи м'яке місце. Думаєш про своє, зиркаєш на кіно по телевізору, автоматично відраховуєш хрестики. Печворк - це зовсім інше: копирсаєтесь у своїх кучугурах тканин і обрізків, стоїте над столом скоцюбившись, коли ріжете деталі, сидите перед машинкою, прасуєте деталі і блоки, повзаєте по підлозі коли складаєте "сендвіч". Це активне рукоділля. На кіно дивитесь можливо двічі за весь фільм, і слухаєте на піввуха, бо ваш мозок дуже зайнятий іншими речами.
Я вже дуже скучила за вишиванням, і мрію взятися за свої картини-довгобуди. Це таке ювелірне, спокійне, "витончене" заняття.
Чимдалі складніше зшивати і прасувати клаптикове полотно, яке все збільшується у розмірах. Але воно таке радісне і кольорове!
Дуже дратують кравецькі булавки з пластиковими головками , китайського виробництва, нещадно тупі і зазубрені водночас. Ці булавки пошкоджують тканину. Кілька разів думала про дорогі фірмові булавки... Поки що й далі думаю.


А ще складно фотографувати результат. Надворі може бути вітряна погода. У хаті вітру нема, і пристойного освітлення теж нема.
На дану хвилину, те, що зшите - це приблизно п'ята частина ковдри.

СП "Циганка", секції 1-3


Немає коментарів:

Дописати коментар