вівторок, 16 січня 2018 р.

Як ся маємо у новому році

 Ой, як багато ми байдикували. Якщо дивитися з рукодільного боку.
Новий рік у мене особисто пройшов невдало. З гарного було лише ялинка у гірлянді та прикрасах, стіл з наїдками, і киця. Різдво пройшло теж невдало, хоча  й трошечки краще.



У містах тут і там мерехтіли ялинки.
Старий Новий рік пройшов спокійно і майже добре. Я мала приємність споглядати ще і цю ялинку. Про неї можна сказати "тут колись були цукерки".  Я це точно знаю, бо сама допомагала їх розвішувати . Ясне діло , їх вже нема :).


Сплю під двома тонкими ковдрами, бо усі ватяні ковдри розтягнені по іншим ліжкам, ну а я найрудіша виявилась :/ Нещодавно погода змінилась на зимову, на вікнах вночі виростають крижані візерунки. А сьогодні нарешті випав пристойний шар снігу. У хаті вранці пахне смаженою ковбасою. І всі киці сплять по диванах та підвіконнях, майже цілодобово :)  Гарячий чай - чорний, з цукром або медом, зелений, з м'ятою і мелісою, чи з імбиром, - п'ється просто літрами.
Не вдалося все, що планувалось до свят, бо я була взагалі у іншому місті... Я  майже не вишивала! Ой яке ледащо!  А що ж робилось? Робилось в основному клаптикове шиття. "Клаптешитво" :). У одному гарному блозі була зроблена об'ява про спільне пошиття квілта. Я вловила слово "квілт" і...
"Яка ж гульня гарна!" , як сказав козак Андрій у корчмі (художній фільм "Пропала грамота").
Пошиття квілта у синіх зірках.
"Нема сили відмовитись", як казав козак Василь у тій же корчмі...
Ще влітку, коли вивчила слово "печворк", закортіло ковдру саме у синіх зірках. Дарма, що в мене мало досвіду, навчимось по ходу діла :)
СП "Блакитне диво" ( рос. "Лазурное чудо"), проводиться тут  

СП "Лазурное чудо"  (блок №1 "Лазурный кристалл")

 Зшився перший блок "Блакитний кристал". Навчилась розправляти замочки на вивороті блоків. Без цього було не обійтися, бо у центрі зходяться аж вісім ромбиків! Нам не треба, аби центр випинався горбом.
У мене воно виходить дещо квітково-вечірньої тематики, бо тканини використовую ті, що є.
Шиється другий блок, а вже і майстер-клас по третьому виклали...

"Трішечки, але відро", промовив козак Василь. "Два відра", сказав побратим Андрій...
На форумі Дублирин також почався СП "Циганка"  отут  . Теж ковдра, смугаста, картата, яскрава. Дві ковдри - ще краще, ніж одна, а тут ще й багато кольорів можна впхнути.

СП "Циганка",  секція 1 у процесі

Навчилась різати дисковим ножем, бо довелось робити кілька блоків. Смішно казати навіть. Але є рекомендації,  як то треба робити вірно. Я їх не читала і різала бозна-як. Ну, воно і розрізало тканину бозна-як і бозна-куди...
Але у мене якось замало тканин виявилось. Мало зеленого. Мало червоного. Помаранчевого взагалі зась. Мало брунатного. Треба побігати по місту, нахапати гарних тканинок. Шиється перша секція... Шиється теж руками, тому не дуже швидко. Коли я швацьку машинку куплю? Хто зна.
Машинка мамина, радянських часів, грає роль столика, бо її треба перебирати і з'ясовувати "чому ж вона погано шиє". То у планах.


Цікаво, як одне і те саме слово означає різні речі. Слово "бек". У вишиванні  - це вид стібка. У печворку - це нижня тканина у "сендвічі", наприклад, у ковдрі. Чудернацько :)
Вітаю усіх з Новорічними і Різдвяними святами, що пройшли нещодавно, і бажаю великого щастя та радості! 😁

Немає коментарів:

Дописати коментар