понеділок, 19 лютого 2018 р.

Трошки синіх зірок



Цього разу цілий гурт готових блоків, як то буває, коли спізнюєшся, а потім швидко робиш їх, наче пиріжки, один за одним.
Блок №3 "Синій птах" у мене майже одразу надумався у двох варіантах. На перший варіант у мене не було темно-синьої тканини, а на другий варіант не було блакитної тканини з пташками. Тому обидва блоки довгенько перебували у стані  клаптиків і окремо зшитих кутиків, складених рівним стосом у шухляді столу.  Та от я перебирала речі у одному шифоньєрі, і до рук мені потрапила сорочка, неношена, явно куца для будь-кого з нас, невідомо як вона там опинилась, але мені точно згодиться - бо мені якраз дуже треба сині клаптики. Перший "синій птах" скоро зшився!

BOM "Лазурное чудо", блок №3 "Синяя птица"

Для другого я хотіла зробити вишиту пташку, у центр зірки. У мене була на думці одна така, та вона жовто-зелена, і не пасує сюди.. Можна було б вишити іншу.. Потім передумала. Коли сендвіч буде зібрано, хочу настьобати по цьому блоку візерунок, білими нитками. А поки що на тому місці блакитне чисте поле..

BOM "Лазурное чудо", блок №3 "Синяя птица"
Скажу я вам, у майстер-класі до цієї зірки було використано шиття по паперу, і мені воно сподобалось! Результати вийшли такими рівними, що я просто у захваті. Звідтоді я все, що можна, шию по паперу! Дуже рекомендую так робити, коли використовуєте "непечворківські" тканини. Так, витрачається деякий час на креслення ескізів, але того часу треба зовсім небагато, а шиття стає значно зручнішим.

BOM "Лазурное чудо", блок №4 "Северное сияние"

Блок №4 "Північне сяйво" думала перешити з іншим фоном. Тло у синю клітинку- це занадто? Мабуть залишу так. Результат  подобається.
Рядочком виглядають симпатично:



А тут схоже на кажанів :)



Немає коментарів:

Дописати коментар