понеділок, 2 квітня 2018 р.

Циганка, майже екватор


Не можу не написати про клаптикову  "Циганку". Готова вся верхівка топу, це подія, переломна мить! Повільно шиється цей квілт, це тому що тягне до вишивання, і тому що навалилась купа інших справ.

СП "Цыганка", секции 1,2,3,4,5, 8,9.

Ширина має бути півтора метри, я не міряла, та схоже на те - коли розвертаю його, то розкидую руки далеко у сторони. Вражена розмірами. Як вишивальниця, я не звикла до таких полотен. Подібний півтораметровий результат на скромну вишивальницю справляє велике враження!
       Цікаво, що деякі великі блоки у Циганці присутні у двох екземплярах, на фото можна знайти три пари братів.
       Є багато різноманітних ромбиків у квадраті, і буває, хочеться замінити їх на інші, цікавіші. У секції 5 замінила таким чином два блоки - на  свої варіанти з обрізків.
       Тут ще й червоняста зірка вгорі дивиться своїми гострими променями трошки не туди. Я шила її по паперу. На той час я вже бачила у інтернеті три способи шиття по паперу, відмінності між ними незначні. Той спосіб, що використовую я, дає дзеркальне відображення, і якщо блок не зовсім симетричний, це треба враховувати. Я цього не знала.

"Циганка", Секція 5.

"Циганка", Секція 5.
Блоки "багато квадратів з двох трикутників" називаю "тертушка" :)
При попередньому  розкладанні блоків і смужок відчувається, що смаки митця можуть відрізнятись від уподобань інших  членів родини, бо одному не до вподоби тканина у клітинку, іншому хочеться всі трикутники однакового кольору тощо, а митець.. все одно робить по-своєму..


У секції 8 змінила тільки серединку у блоці  з темно-синіми метеликами у крапочках, поставила у центр "віконце". У найлівішій секції 9 таким же чином змінила серединку на рожево-клітинкову. Теоретично, там мав бути вітрячок, та цих вітрячків було до того вже два, як мінімум.
Синій колір намагаюсь не використовувати, лише його далекі різновиди: синьо-зелений, теплий бірюзовий, сизий, темно-синій як нічне небо;  і то небагато. Я це вирішила заздалегідь, сині тканини відкладені окремо і призначаються для другої ковдри, а цю я щедро наділяю жовтими і рожевими.


Єдиний  небесно-синій колір дозволила лише у сердечку, як вийняток з правила.
На черзі - "південні широти" квілту. Наступна секція - найбільша. 😗

Немає коментарів:

Дописати коментар