суботу, 30 березня 2019 р.

Рушник з ластівками



 Позавчора, на початку доби, коли добрі люди вже сплять, а вишивальниці "ще трошки вишивають", дошила перше крило  рушника. Використала на все приблизно 2 з половиною пасми чорного і трохи менше за 2 пасми червоного муліне.



Це не остаточний вигляд. Думаю ще чогось додати, а поки я це думаю, заправила у п'яльця та й почала  друге крило.
У мене зараз дві мети, і це перша (її треба завершити у квітні), а за другу (яку треба завершити у травні) я ще не бралася :/

Дуже хотілося показати свій процес на одному форумі, що присвячений українському вишиванню, але він зараз так нашпигований рекламою, що в мене не витримують ані нерви, ані комп'ютер, а телефон взагалі зависає від нього намертво... Дуже шкода, гарний був форум колись...

4 коментарі:

  1. Відповіді
    1. Дякую! Мені шкода буде його віддавати, заздалегідь привчаю себе до цієї думки.

      Видалити
  2. Гарний рушник виходить, зворушливий мотив з ластівками!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую Вам! Я сама не знала, що це ластівки, аж знайшла схожий візерунок, а там це явно видно. Думаю, коли вишивальниці копіювали його, вони, одна за одною, внесли зміни у початковий візерунок, і тут можна подумати, що у птахи хвіст з трьома кінцями :)

      Видалити