пʼятницю, 31 грудня 2021 р.

Кінець вишивального року

Як ся мають мої річні САЛи? Чи дошилися вони у грудні місяці, як планувалося колись давно? Аж ніяк, навіть і не думали дошиватися. 

Перший САЛ - "The Fruits of Plenty" від Modern Folk Embroidery, а я називаю просто  "Семплер Якоба". Популярний САЛ цього року (а надто, в Інстаграмі).
Якось так сталося, що я пропустила пару місяців, бо хотіла купити інші нитки, котрі, як мені здалося, будуть кращого кольору, але вони виявилися не такими, бо ноут перебрехав кольори. Отож я продовжила вишивати болотяно-зеленими, і пасу задніх порівняно з іншими вишивальницями. До кінця лишилось три етапи, тобто вся долішня частина. Зараз це основний вишивальний процес. 
Чому уточнюю слово "вишивальний" - бо крім вишивання, також займаюся розчісуванням всіх нерозчісаних ляльок, таких накопичилось немало, а діло кропітке. Напередодні Нового року мені забажалось привести їх до ладу. Але зараз не про них.
Як бачите, я вже вписала у семплер мої ініціали. У схемі Якоба вписані найширші літери латини - W. Мої літери займають значно менше місця, і навколо них багацько пустого простору. Навколо літери "І" мало не вакуум. Мабуть дошию там ще щось.
Центральний нижній медальйон надавався автором у кількох варіантах. Там і пагода, і будиночки - високі чи широкі, і хатка на дереві, і пташина годівниця, і сарайчик.. Я мала на думці "дачний" будиночок, потім змінила думку на вітряк попід зірками. Від нього віє якоюсь таємничістю і казкою.  

Другий САЛ - реконструкція англіцького семплеру 1841 року, з групи ВК:

Стан роботи на середину грудня. 
З ним схожа байка: я позапланово застрягла на карантині у іншому місті, і проґавила пару етапів. Знову пасу задніх.. Восени зняла з рами і потягла з собою, добре, що маю самозап'ялювальні Нурге - завдяки їм семплер поволі просувався. Цей льон приємний до рук, та не зручний у плані барабанного натяжіння. П'яльця Нурге як лікар прописав.
Як дошию перший САЛ, візьму до рук цей семплер. Я не ставлю собі за мету закінчити його хутчіш, нехай іде неквапом, скажімо, до літа.
Ось такі основні хвости цього року. 
Думаю думку про плани. Намалюю їх пізніше, коли мине новорічна біганина і всі ялинки, олів'є і мандарини будуть у правильних місцях.  
Усім гарних святкувань і снігової зими!

1 коментар:

  1. Які чудові в тебе фото! Семплери потроху ростуть і скоро стануть справжньою окрасою оселі. Дуже гарно!!!

    ВідповістиВидалити