пʼятницю, 10 грудня 2021 р.

Ляльки 90-х років

Деякі фотки з літа. 

Я купую часто голих ляльок.  Шию повільно. Фотаю ще повільніше.

Це мабуть Barbara. Я у захваті від зеленого з фіолетовим "дощиком" волосся. Тіло - дутий пластик. Ба, мені не вперше купувати дутень, зате цікава. Продавалася нюд. Назвала її Фелісія, а зву Фелісітас, ім'я з аргентинського молодіжного серіалу "Буремний шлях".

Ляльки Barbara бувають у двох варіантах: 

1) з фіолетовими тінями і світлим обличчям (це така!)

2) з блакитними тінями і буйним рум'янцем на щоках. 

Може існували ще якісь, мені про це невідомо.

На жаль, не знайшла світлин з моєю зеленоволосою. Хто зна, як вона виглядала у коробці.

Sandra - дуже популярний барбі-аналог 90-х, вони були у багатьох дівчаток, я точно бачила таких у когось з подружок. Найчастіше білявки. Тіло важке, як у Барбі, і ніжки згинаються у колінах як у Барбі. Свою назвала Роза. На честь серіалу 90-х "Дика Роза" :) Вона не викапана Вероніка Кастро, але їй пасує.

Взагалі, я даю ім'я не тому, що лялька схожа на якогось персонажа (таке буває рідко), а тому, що вона викликає якусь асоціацію з тим персонажем, якимось дивним шляхом це ім'я їй личить. Цю шатенку я спершу назвала іменем Росаура, на жаль, воно до неї не приклеїлось. А коли я з півхвилини намагаюся згадати ім'я - це означає, що воно неправильне.  

У всіх Sandra однакова мальовка обличчя, проте існує немало сестричок від інших фірм, наприклад, Barbara. Скульпт обличчя у них дуже схожий.

Ще одна лялька 90-х років - Sandy.
 

Це перша, Ліонела. Я начиталася про неї на форумі, згадала, де саме на базарі таку бачила, цілеспрямовано поїхала за нею. Знайшла на тому самому місці, у купі брудних і тонконогих сучасних ляльок. 

Ще одна Sandy, у день купівлі:
Замурзана і зла. Зате вдягнена у яку-не-яку сукню. 
Барбі поруч неї оптимістична - я витягла її з гори ляльок висотою до колін. 
Повз Сенді я пройшла далі, деякий час міркувала, адже одна Sandy в мене вже була. У цієї мальовка насиченіша, обличчя світліше, волосся прошите краще.  Ціна вчетверо менша, ніж у Сенді-першої, отож на виході з базару я захопила її з собою.
Всі давно вимиті і причепурені (оптимістична подружка вже світилась тут у блозі :)
 

Назвала Селестіна. Навіяло латиноамериканським серіалом "Селеста". Після "ванни" злюка ніби доброзичливіша, однак на обличчі вгадується несолодкий характер.

Третя Sandy:

З нею вийшла дивакувата історія. Тупцяю я базаром, видивляюся хто що продає, бачу ляльок. Це Сенді, ага, в мене вже є, навіть дві... Якісь ляльки без запчастин і голяка... Лялько-черевики... Стоп! Черевики від Сенді, я це знаю, бо давно хотіла такі у сріблястому кольорі. А ці рожевого кольору. І рожева сумочка з пухирцями від Сенді. Я уважніше подивилась на саму Сенді, що лежала поруч у пишній, трохи припалій пилом сукні. Мене осяйнуло, що лялька у рідному вбранні. А я навіть не звернула на це уваги у перші секунди. Спитала почому, продавець сказав: черевики за 1, сумочка за 1, лялька за 1. У мене мало не сталось затемнення мозку. Я все купила. За 3. Вперше мені трапилася лялька у повному комплекті, хіба що без коробки! Мабуть, стояла довгі роки у чиємусь серванті, навіть збереглися букетик у руці і прикраса на волоссі. Важке тіло, густе буйне волосся. На тілі ані подряпинки. Рум'яна!
 
І досі не наважуюсь розчесати всю оцю гриву. Називаю Магдалена або Магдала. (за іменем героїні детективу Агати Крісті)
Часто її називають рожевою нареченою, оскільки вона з весільної серії Сенді ляльок. Але як на мене - вона дружка нареченої, бо не має вінка з фатою, лише прикрасу на волоссі і то збоку.

Тутечки вони пліч-о-пліч. Маю ще кілька, не доведених до пристойного стану...Згодом покажу може..

Ще одна лялька 90-х років. Купована не за гарні очі, як можна припустити, а заради черевичок:



Я завела звичку світлити ляльок у день купівлі. Цікаво порівнювати було-і-стало.
  
Гадаю, це Candie. Тіло дутень, пофарбоване фабрично у рожевуватий колір, від чого є невеликий різнотон з головою. Цікаво, якого насправді кольору тіло? Може краще не знати :) Жахливої якості волосся, прошите по колу, після ванни чубчик став чисто мочало. Дівчина довго була без власного ймення. Зрештою, назвалася Келлі, як героїня "Беверлі Хіллз 90210". Я не дуже полюбляю давати такі короткі імена. Просто воно до неї прилипло, на відміну від інших пробних імен.


Наостанок буде ця красунька:


Фото у день купівлі. Я одразу впізнала її, бо частенько гортала тему Betty Tong, у котрої теж вистачає сестер-одномолдниць від інших фірм. TinkerBell фірми Tiger Toys має унікальну мальовку, і цим відрізняється від класичних Бетті.

Так і зву - Дінь-Дінь. Довге ім'я тимчасово у пошуку.
Всім гарної днини!

Немає коментарів:

Дописати коментар