суботу, 23 грудня 2023 р.

П'яльця і Квітка

Дивіться, яка милота. Дерев'яні п'яльця часів наших бабусь.  


Мене запевнили, що візерунок заводський. Діаметр 24см. Тепер вони мої. 

Також у п'яльце-громаді з'явився велетень із мультимаркету "Аврора", мало не 30 см... я купила кілька місяців тому, і забула показати. Давно хотіла величезні! Просто з цікавості- чи зручно буде?


У них всередині  прямокутна сходинка, тож п'яльця фіксують тканину просто намертво.

А ще хочу задокументувати мою улюблену версію "Я піду в далекі гори" 😍  :


Співає Квітка Цісик. 
Автор пісні Володимир Івасюк, той самий, що написав "Червону Руту". 
Що цікаво, я натрапила на інший варіант цієї пісні, де половина тексту зовсім інакша, радісна, і згадуються "очі сині". А Квітка Цісик співає варіант з "карі очі, чорні брови", він романтичніший і просто бере за душу. 
Рекомендую.

Немає коментарів:

Дописати коментар