вівторок, 19 березня 2024 р.

Силянка з бісеру

 Позавчора почала!


Власне, я думала про неї ще два-три тижні тому, тільки загрузла на першому ж рапорті, а причина у намистинах, яких у мене не було. Можна обійтися без них, просто замінити бісером чи склярусом, а мені хотілося гранованих намистин.
(тільки сьогодні дізналася, що правильно казати саме "гранованих"! )
Я бачила декілька варіантів цієї силянки у різних майстрів, і мені найбільше до вподоби з намистинками на зубчиках. 

Задля них я обійшла всю блошинку двічі, купила за 10 гривень намисто з чорного скла і бісеру, і безсоромно розрізала його. Совість трохи гризе мене, але гадаю, що я потім доповню нестачу моїм бісером - і зберу намисто знову. Можливо, вийде гарний комплект у парі з силянкою.
На Аліекспресі були чорні намистини потрібного розміру і форми, але поки вони дійдуть до нас, мине три тижні. Я ще думала про рукодільні офлайн крамниці нашого міста, правда, інтернет показав, що підходящі намистинки є тільки у одній, і коштують 3 гривні за штуку. Гм. 

Також довелося замінити бісерну нитку на чорну, а то ж я починала нанизувати на бежеву, а її трохи видно на поворотах. Бежева нитка лишилася ще з першої силянки, яку я робила сто років тому. 
А оскільки я вже сто років не робила бісерних прикрас, я підзабула, що не треба сильно натягувати нитку. У першому рапорті (праворуч) аж видно, як криво ліг візерунок, це якраз через мої старання "добре" натягти. 

Пісня дня 💗 :

Немає коментарів:

Дописати коментар