неділю, 31 березня 2024 р.

Як я розклеювала Ненсі


Розповім про мій епік фейл. Купила я ляльку 90х, гібрид: голова Ненсі Фамоса на якомусь лівому тілі. І все у ній було добре, крім кінцівок, які були дуже розхитані і зовсім не тримали позу. І талія теж. На талію я почепила тонку гумку для волосся. А плечі і стегна вирішила капнути клеєм момент. Це сумнівна процедура, бо той клятий клей дуже рідкий, застигає швидко, і треба безперервно рухати кінцівку, щоб вона не приклеїлась. Ну от, зі стегнами і лівою рукою пройшло нормально, а правій руці пощастило менше. Якимось макаром клей потрапив не туди куди треба, і руця навічно застигла піднятою.. Вона могла крутитися навколо своєї осі, але не могла опуститися!

Я довго думала, що можна з цим зробити.
Найлегший вихід - купити на блошинці якесь інше тіло. (Тим паче, що дане тіло все одно не рідне, є невеликий різнотон з головою.) Цей спосіб поганий тим, що голову від другого тіла теж треба кудись дівати, викидати шкода. Безголові тіла практично не продають.
Як не крути, а те, що є - можна спробувати поремонтувати. Сама собою та рука не розклеїться!
 
Шви запаяні дуже добре; я дістала підручний засіб у вигляді викрутки, і почала довбати акуратну канавку по шву. Я старалась. 



Коли канавка стала досить глибокою, і викрутка почала провалюватися всередину, я підтиснула нею шов і тулуб розвалився на половинки. Це була архівизначна мить: половина ремонту пройдена і зараз я побачу в чому там справа.
Стіл лялько-патологоанатома:

Виявилося, що клей потрапив у механізм всередині плеча. Піввечора я заливала те місце димексидом. (щоправда, його строк придатності був невідомий, можливо він вже не діяв?) 

Наступного вечора змінила тактику і замочила лялькоруку у гарячому окропі. По розігрітому пластику підлізла викруткою і там і сям, суглоб запрацював! Йес.

Ось так кріпляться руки у тулубі:

Згори все накривається передньою частиною тулубу, вона фіксує всю конструкцію; потім заварити шви.
Цього разу я заздалегідь  купила клей момент у вигляді гелю. Його хоча б якось можна контролювати. Місця, куди не можна попадати клеєм - закрила прозорим скотчем. Акуратно видавлюю клей у шов, зайве стираю чистою тканинкою, присипаю содою. 

Ця сторона ще не заклеєна:


А цю вже заклеїла:

Я не стала заповнювати клеєм всю висоту канавки, в цьому мало сенсу. Все одно їх буде видно. 

Невідомо, чи попадеться коли інше тіло для Ненсі, тож буде на звичному, тільки з "бойовими" відмітками - плямами клею, подряпинами від викрутки і довгим шрамом по периметру. Зате руки можуть опускатися.  



Взагалі, я з подивом виявила, що на лялькофорумах геть мало знають про Nancy Famosa формату Барбі, найчастіше це ляльки-діти, і досить великого розміру. У свою чергу, колекціонери ляльок-дітей здивувалися, що є Ненсі у вигляді "Барбі". Наче зустрілися два паралельні світи і дивуються тому факту, що кожен з них існує :)

Nancy Famosa, тіло нерідне

Немає коментарів:

Дописати коментар